URZĄD MIASTA JÓZEFOWA - JEDNOSTKA REALIZUJĄCA PROJEKT
Jednostka Realizująca Projekt (JRP) została powołana w dniu 1 stycznia 2008 r. w celu realizacji Projektu „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa” (Zarządzenie nr 145/07 z 28 grudnia 2007 , 147/07 z 31 grudnia 2007 r. oraz 125/08 z 20 listopada 2010 r., 125/10 z 1 grudnia 2010 r.)
Jednostka Realizująca Projekt zarządza Projektem w zakresie przygotowania procesu inwestycyjnego (w tym dokumentacji formalno-prawnej), procedur przetargowych, nadzoru i współpracy z Inżynierem Kontraktu i Wykonawcami robót budowlanych, współpracy z podmiotami zewnętrznymi występującymi w Projekcie, prowadzenia sprawozdawczości i monitoringu Projektu.
Adres JRP:
Urząd Miasta Józefowa
Bud. "C" przy ul. Sosnowej 17
Godziny pracy JRP: Poniedziałek 9.00-17.00, Wtorek – Piątek 8.00 – 16.00
tel. 22 779-00-57
fax: 22 779-00-15
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Zespół JRP
Do zakresu obowiązków Z-cy Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa” należy w szczególności:
Do zakresu obowiązków Inspektora ds. technicznych należy w szczególności:
Do zakresu obowiązków Głównego Specjalisty należy w szczególności:
Do zakresu obowiązków Inspektora ds. księgowych oraz Specjalisty należy w szczególności:
Do zakresu obowiązków Głównego Specjalisty należy w szczególności:
Do zakresu obowiązków Specjalisty należy w szczególności:
Jednostka Realizująca Projekt (JRP) została powołana w dniu 1 stycznia 2008 r. w celu realizacji Projektu „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa” (Zarządzenie nr 145/07 z 28 grudnia 2007 , 147/07 z 31 grudnia 2007 r. oraz 125/08 z 20 listopada 2010 r., 125/10 z 1 grudnia 2010 r.)
Jednostka Realizująca Projekt zarządza Projektem w zakresie przygotowania procesu inwestycyjnego (w tym dokumentacji formalno-prawnej), procedur przetargowych, nadzoru i współpracy z Inżynierem Kontraktu i Wykonawcami robót budowlanych, współpracy z podmiotami zewnętrznymi występującymi w Projekcie, prowadzenia sprawozdawczości i monitoringu Projektu.
Adres JRP:
Urząd Miasta Józefowa
Bud. "C" przy ul. Sosnowej 17
Godziny pracy JRP: Poniedziałek 9.00-17.00, Wtorek – Piątek 8.00 – 16.00
tel. 22 779-00-57
fax: 22 779-00-15
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Zespół JRP
- zatwierdzanie i podpisywanie lub poświadczanie dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie zakresu rzeczowego części lub całości Projektu: protokoły częściowego odbioru wykonanych robót, świadectwa przejęcia, świadectwa wykonania lub protokoły końcowego odbioru i przekazania do eksploatacji, przejściowe świadectwa płatności, protokoły konieczności łącznie z protokołami z negocjacji, dokumenty potwierdzające osiągnięcie zakładanych efektów ekologicznych, Raport Końcowy itp.;
- nadzór nad przygotowaniem i publikacją ogłoszeń, przygotowaniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), w tym kryteriów oceny ofert, jak również nad przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na realizację zadań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- nadzór nad działaniami zmierzającymi do założenia przez Beneficjenta rachunku bankowego Projektu i wystąpieniem do Ministerstwa Finansów (za pośrednictwem WFOŚiGW w Warszawie) o akceptację struktury rachunku bankowego Projektu - przed pierwszym przekazaniem środków z Funduszu Spójności;
- podpisywanie wniosków Beneficjenta o przekazanie środków (wniosków o zaliczkę z rozliczeniem, zaliczkę bez rozliczenia lub o refundację), wniosków o płatność (pośrednią i końcową) wraz z niezbędnymi dokumentami warunkującymi przekazanie środków;
- podpisywanie dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur, dotyczących ponoszonych przez Beneficjenta wydatków kwalifikowanych Projektu oraz nadzór nad procesem uznania wydatków za kwalifikowane;
- monitorowanie rzeczowe i finansowe postępów w realizacji Projektu oraz zgodności realizacji Projektu z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, a w szczególności z zasadami określonymi w Umowie o dofinansowanie oraz zgodności z wytycznymi właściwych instytucji;
- zatwierdzanie i podpisywanie sprawozdań finansowych;
- obsługa kontroli realizacji Umowy o dofinansowanie, a w szczególności: kierowanie do współpracy z kontrolującym kompetentnych osób odpowiedzialnych za realizację zadań w celu udzielania informacji i tym samym sprawnego przeprowadzenia kontroli, udostępnianie do wglądu akt i dokumentów Projektu, nadzorowanie sporządzania odpowiednich wyciągów, kserokopii, odpisów itp. z akt i dokumentów Projektu, korzystanie z prawa zgłoszenia - przed podpisaniem protokołu - umotywowanych zastrzeżeń, podpisywanie protokołów z kontroli;
- odpowiedzialność za prawidłową realizację Projektu, a w szczególności za odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji;
- odpowiedzialność za ostateczne brzmienie Umowy o dofinansowanie, które zatwierdza swoim podpisem;
- odpowiedzialność za poprawność i kompletność umów z Wykonawcami, które opatruje swoimi parafami.
Do zakresu obowiązków Z-cy Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Józefowa” należy w szczególności:
- kierowanie, koordynacja i nadzór nad Jednostką Realizującą Projekt;
- realizacja Projektu, w tym przygotowanie umów i innych dokumentów formalno-prawnych;
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych dotyczących Projektu;
- przygotowywanie wniosków o dokonanie płatności z Funduszu Spójności;
- zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie rzeczowe i finansowe Projektu;
- przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji Projektu;
- współpraca z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Pani Monika Szołucha-Przybyś – Inspektor ds. technicznych Koordynuje Zadanie 1 i 2 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej – Michalin Wschodni oraz Jarosław Pólnocny i Rycice
Tel.: 022 779 00 05, Kom. 608788651
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. |
Do zakresu obowiązków Inspektora ds. technicznych należy w szczególności:
- pozyskiwanie decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji Projektu;
- planowanie rzeczowe Projektu;
- przygotowywanie i nadzorowanie kontraktów na usługę Inżyniera Kontraktu i roboty budowlane dla Zadań 1 i 2 Projektu;
- współpraca z wykonawcami w zakresie Zadań 1 i 2 Projektu;
- nadzór nad postępem prac w zakresie Zadań 1 i 2 Projektu;
- cykliczna sprawozdawczość – monitoring rzeczowy w zakresie Zadań 1 i 2 Projektu.
Do zakresu obowiązków Inspektora ds. technicznych należy w szczególności:
- pozyskiwanie decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji Projektu;
- planowanie rzeczowe Projektu;
- przygotowywanie i nadzorowanie kontraktów na usługę Inżyniera Kontraktu i roboty budowlane dla Zadań 3 i 4 Projektu;
- współpraca z wykonawcami w zakresie Zadań 3 i 4 Projektu;
- nadzór nad postępem prac w zakresie Zadań 3 i 4 Projektu;
- cykliczna sprawozdawczość – monitoring rzeczowy w zakresie Zadań 3 i 4 Projektu.
Do zakresu obowiązków Głównego Specjalisty należy w szczególności:
- planowanie rzeczowe i finansowe Projektu;
- koordynacja projektów organizacji ruchu na czas realizacji Projektu;
- koordynacja realizacji kontraktów na usługę Inżyniera Kontraktu i roboty budowlane dla całego Projektu;
- koordynacja współpracy z wykonawcami w zakresie całego Projektu;
- nadzór nad cykliczną sprawozdawczością – monitoringiem rzeczowym w zakresie całego Projektu;
- przygotowanie i nadzorowanie kontraktów na usługę Inżyniera Kontraktu i roboty budowlane dla Zadania 5 Projektu;
- nadzór nad pracami Inżyniera Kontraktu w zakresie rzeczowym w zakresie Zadania 5 Projektu.
Do zakresu obowiązków Inspektora ds. księgowych oraz Specjalisty należy w szczególności:
- opracowanie Podręcznika Procedur w zakresie finansów i księgowość- zapewniające bezpieczeństwo systemu zarządzania finansami i zagwarantowanie odpowiedniej kontroli finansowej, zgodnie z wytycznymi Funduszu Spójności.;
- prowadzenie rachunkowości Projektu;
- założenie rachunku bankowego Projektu, zgodnie z wytycznymi Funduszu Spójności;
- kwalifikowalność wydatków, weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym;
- realizacja płatności i odzyskiwania kwot wypłaconych nienależnie.
Do zakresu obowiązków Głównego Specjalisty należy w szczególności:
- planowanie i rozliczanie finansowe Projektu;
- przygotowanie wniosków o płatność;
- nadzór nad pracami Inżyniera Kontraktu w zakresie finansowym;
- koordynacja przygotowywania raportów i dokumentacji wymaganej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Fundusz Spójności.
Do zakresu obowiązków Specjalisty należy w szczególności:
- organizowanie przepływu informacji z zakresu realizacji Projektu;
- raportowanie działań informacyjnych i promocyjnych;
- odpowiedzialność za realizację wymogów dotyczących informacji i promocji Projektu określonych w przepisach prawnych;
- opracowywanie materiałów do strony internetowej www.wodkan.jozefow.pl, Biuletynu Informacyjnego Projektu;
- przygotowywanie i aktualizacja Wyliczeń Monitoringu Ekologicznego Projektu.